انجمن
نوشته شده توسط : امیرحسین رجبی

 سلام .

خب امروز یه انجمن درست کردم.

هرکی بیاد و عضو بشه جایزه داره.

به کار بران برتر جوایز ارزنده ای اهدا میشود

ادرس انجمن:http://masoudamini.samenblog.com/forums/





:: موضوعات مرتبط: خبر , ,
:: برچسب‌ها: انجمن سایت , اشعار استاد مسعود امینی , مسعود امینی ,
:: بازدید از این مطلب : 1273
|
امتیاز مطلب : 352
|
تعداد امتیازدهندگان : 110
|
مجموع امتیاز : 110
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/masoudamini-106501.jpg
ماری در تاریخ : 1389/12/27/5 - - گفته است :
اره واقعا حیف شد که مرد الیسا!

خیلی خوشگله!

اسم اصلی الیسا vanessa pose هست!

خواهش میکنم!

میشه تبادل بنر کنیم!
پاسخ:سلام. خوبین؟ واقعا حیف شد.دختر خوبی بود صد البته که میشه تبادل بنر کنیم. من هنوز بنری برای خودم نساختم اما بنر شما رو قرار میدم و بعدش هر وفت یک بنر برای خودم ساختم شما اگر دوست داشتید در وبتون بذارید

/weblog/file/img/m.jpg
ماری در تاریخ : 1389/12/26/4 - - گفته است :
سیسیلیا الیسا رو کشته!!!!پاسخ:مرسی حیف شد الیسا (حتی در فیلم)مرد

/weblog/file/img/m.jpg
نیما در تاریخ : 1389/12/26/4 - - گفته است :
سلام وبلاگت بهترینه به وبلاگ منم سر بزن نظر یادت نره بای


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: