عشق
نوشته شده توسط : امیرحسین رجبی

سلام.امروز با کلی مطلب اومدم.اما شعر یا خبر یا مثاحبه با استاد نیست.

بلکه در مورد موضوع خیلی از شعرای استاد.درسته.موضوع امروز عشقه!

عشق...نه عشق هایی که با هوس اشتباه میشن.

عشق این نیست که بگی عاشقی و با معشوق های رنگارنگ دیده میشن.

عشق اینه که معشوق در ذهن برتر از خداوند نباشه.اما...

اول خدا و پیغمبر باشه.بعد معشوق.

و این عشق هرگز تمومی نداشته باشه.بلکه لحظه به لحظه بیشتر شه.

خیال کردم بری میری از یادم   تو رفتی و نرفت چیزی از یادم

تو رفتی تازه عاشق تر شدم من   از اونیم که بود بد تر شدم من

عزیزان به این میگن عشق واقعی.





:: برچسب‌ها: عشق , اشعار مسعود امینی , مسعود امینی ,
:: بازدید از این مطلب : 1030
|
امتیاز مطلب : 268
|
تعداد امتیازدهندگان : 78
|
مجموع امتیاز : 78
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: